Contract de service

Pachetul de SERVICII permite furnizarea unui suport tehnic adecvat, atat clientilor existenti cat si potentialilor clienti, practic fiecare client necesitand o solutie specifica nevoilor personale.
Continutul pachetului de servicii, se evidentiaza prin elaborarea unui CONTRACT DE SERVICE – tip abonament, care prezinta cateva avantaje esentiale pentru beneficiarii acestuia:

  1. Depistarea din timp a problemelor hardware;
  2. Optimizarea sistemelor de operare cat si a software-lui de retea;
  3. Protectia in cazul aparitiei unor noi virusi informatici;
  4. Recuperari de date;
  5. Crearea de copii de siguranta a datelor (back-up);
  6. Evitarea „timpilor morti” in cazul functionarii defectuase a echipamentelor de tehnica de calcul cat si a perifericelor.

Conform studiilor efectuate de diverse companii de specialitate, s-a constat ca recuperarea datelor in cazul unor defecte tehnice sau a unui virus informatic este mult mai costisitoare, atat din punct de vedere financiar cat si al timpului alocat recuperarii, decat in cazul in care este utilizat un sistem de service – intretinere adecvat.

Home